Underbar dag!



Oj, vilken härlig dag det blev idag. Jag har träffat 2 blivande brudar, en ettåring och några bebisar. Jag har nämligen fotat Ludvig som precis fyllt ett år. Hans föräldrar ska gifta sig i september och jag har den stora äran att få fota deras dag! Det ser jag verkligen fram emot. Sedan har jag även varit på en möhippa och fotat den blivande bruden. Hon var jätteduktig och supersnygg! Med på möhippan var en del småbarnsföräldrar som hade med sig sina bebisar. Jag höll på att dö lite när jag först kom in i huset och det låg två små bebisar som sov. Helt utslagna med armarna över huvudet. Så otroligt sött!!! En tredje bebis låg och sprattlade lite längre bort :)

Kommentarer
Postat av: Tess

SV:Ja, det är roligt att se vad det blir för slutresultat! :) Är så nyfiken på vad du har för planer framöver! :)

2011-06-12 @ 00:13:41
URL: http://capturedfotoandmedia.se/blogg
Postat av: Rebecca

snygg bild !

2011-06-12 @ 00:40:12
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Sv: Åh vad gullig du är, tusen tack! :D

2011-06-12 @ 08:26:24
URL: http://mwfotografi.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack för peppande ord Laila! Jag är inne här rätt ofta och kollar på alla fina bilder du tar :) Mvh Sofie

2011-06-12 @ 20:08:02
URL: http://sofnys.blogg.se/
Postat av: Sofie igen

Ps Du är en given fotograf för oss inför kommande bröllop ;) om fästmannen får tummen ur ;) ds kram Sofie

2011-06-12 @ 21:05:58
URL: http://sofnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotograf Laila Villebeck,
Linköping, Östergötland

Fotografen med babyn i fokus! Laila har tagit sin hobbyverksamhet ett steg längre och driver nu sitt eget företag som fotograf med inriktning mot gravidfotografering, nyföddfotografering, babyfotografering och barnfotografering. Jobbar även som bröllopsfotograf. Följ med i bloggen och låt er inspireras av alla bilder! Välkomna!

Godkänd för F-skatt!

bloglovin

Kontakta mig via mail:
[email protected]


JAG SAMARBETAR MED:




GRAVIDFOTOGRAFERING
Att vara gravid är en unik situation i livet! Som fotograf hjälper jag dig att bevara det vackra som graviditeten innebär. Du kan ta dina porträtt i studio i centrala Linköping, i hemmamiljö, eller utomhus. Partner och/eller tidigare barn är välkomna att vara med.
Läs mer på min hemsida!

NYFÖDDFOTOGRAFERING
Ett mirakel! En av mina stora passioner som fotograf är att fota nyfödda. När babyn är 4-10 dagar gammal är chansen störst att fånga de härliga egenskaperna hos er pojke eller flicka. Min studio ligger i Linköping, Östergötland.
Läs mer på min hemsida!

BABYFOTOGRAFERING
En graviditet kan kännas oändligt lång, men när babyn väl kommer går tiden fort! Glöm inte att föreviga de viktiga stegen i babyns utvecklig! De vanligaste tidpunkterna att ta babyporträtt är när de har lärt sig sitta (ca 6 mån) och när de fyller ett år.

ETTÅRSFOTOGRAFERING
Den första födelsedagen är speciell! Jag är glad att så många väljer att låta barnen göra sina ettårsporträtt hos mig. Under en vanlig ettårsfotografering försöker jag fånga det som är speciellt för barnet. Utvecklingen ser ju olika ut, och det kan handla om att stå (med eller utan stöd), ev gå, krypa, klappa händerna, vinka osv osv
Läs mer på min hemsida!

BARNFOTOGRAFERING
Att jobba som barnfotograf är något jag verkligen älskar! Alla barn är olika och jag strävar efter att fånga varje barns personlighet på bild. Jag tar ert barns porträtt i studio, hemmamiljö eller utomhus.
Läs mer på min hemsida!

REFERENSER
”Laila är en enastående fotograf och vi är oerhört tacksamma för alla vackra bilder hon tagit på våra barn. Hon har följt dem från allra första början och har verkligen lyckats fånga de där fantastiska ögonblicken på bild.”
Amanda, mamma till Thure och Selma

"Vår dotter Alva (tre och ett halvt år) kan, tack vare Laila, leka sig igenom hela fotosessionen. Detta har resulterat i helt oemotståndliga foton där man verkligen kan se hur Alva njuter av livet. Vi kan inget annat än rekommendera Laila till alla som vill anlita en proffsig och lekfull fotograf."
Ann-Charlotte och Andreas

"Laila är framför allt professionell, men även lättsam, glad och humoristisk - vilket ger underbara bilder som resultat. Hon vet hur man fångar två hjärtans stora livsögonblick, och gör det med glans. Laila är praktisk och ger väldigt bra och tydlig feedback. Vi rekommenderar varmt Laila som bröllopsfotograf!"
Evelina och Johan

"Vi är så glada att vi anlitade Laila som vår bröllopsfotograf. På ett avslappnat och proffsigt sätt lyckades hon både ta otroligt vackra porträttbilder samt fånga alla de speciella ögonblicken under vigseln. Hon har verkligen känslan för hur man tar bilder som är naturliga och sprider värme. Vi kan absolut rekommendera Laila som fotograf på er stora dag!"
Sandra och Erik


Blogg listad på Bloggtoppen.se
http://www.barnfotografer.se